Trénink Volary

08.02.2010 14:12

 

V sekci fotogalerie jsou přidány fotky z včerejšího tréninku v hale ve Volarech.

Vyrazil jsem ráno spoječně s Honzou Hochmannem z Klatov. V Petrovicích u Sušice jsme nabrali Honzu Matějku a nabrali směr Volary. Na místo jsme dorazili asi v deset hodin. Při vykládání  motorek Honza Matějka zjistil, že doma v garáži zapomněl boty. Po prohlídce trati jsem chtěl motorku opět naložit. Jeden skok za druhým, prostě nic pro hobíka - lesního jezdce.  Přesto jsem se oblékl a vyrazil na trať. Na poptvé jsem vydržel asi šest kol. Potom už jsem postupně ubíral, protože mi to prostě padalo z rukou. Honza Matějka se postupně rozjížděl a  po obědě v místní restauraci s výhledem na trať už skákal i tu nejdelší lavici a ukázal, že ani superccros mu není cizí.  Na trati držel krok i s plnokrevnými motokrosaři. Jediným problémem pro něj byly ty zapomenuté boty, které si musel půjčovat.  Mile mě překvapil Honza Hochmann, který po operaci menisku seděl prvně na motorce. Po dopoledním osahání trati se rozjel a rozskákal tak, že byl tak rychlý až šel na jednom skoku přes řidítka. "Trochu" se odřel, ale přesto odjížděl domů s dobrým pocitem, že ani v motoccrosu by se neztratil.  Po dlouhé době, co jsme se chodili kvůli počasí na motorky jen koukat, to byl docela pěkně strávený den.  F.F.

 

 

Diskusní téma: Trénink Volary

Datum: 08.02.2010

Vložil: Matějka

Titulek: Volary

S tím pěkně stráveným dnem s tebou plně souhlasím a už se těším na další.

Přidat nový příspěvek