AKTUALIZOVÁNO - ETK CUP 2013 – více možností zvítězit

16.01.2013 21:47

 

Nový ročník závodů CrossCountry ETK CUP 2013 bude, oproti předchozím ročníkům, bohatší o nové kategorie. Rozděluje se třída Pitbike a Vetrán a vzniká nová kategorie SuperHobby.

Kategorie Pitbike:

1. Motocykly do 180ccm

2. S-Bike (malý motokros do 85 ccm 2T a do 150 4T omezení věku?? + Dirtbike + cestovní endura do 125 ccm bez zásadních úprav)

Délka závodu 60 minut.

 

Kategorie Hobby:

1. Hobby E1

2. Hobby E2

3. Hobby E3

Délka závodu 100 minut

 

Kategorie Veterán:

1. 40 - 50 let

2. 50 let a více

Délka závodu 100 minut

 

Kategorie Super Hobby:

Vytvořena pro prvních pět závodníků konečného pořadí sezony 2012 z kategorie Hobby E1, E2, E3, dále pro všechny držitele licence C. V této kategorii pak může závodit, každý, kdo bude chtít.

Délka závodu 100 minut

 

Kategorie Sport:

Určena pro držitele licencí A a B a pro každého, kdo si troufne.

Délka závodu 100 minut

 

Rozjížďky:

1) Pitbike + S-Bike

2) Hobby E1-E3

3) Super Hobby, Sport, Veterán (obě třídy)

 

Do losování o hlavní cenu seriálu bude zařazeno prvních pět závodníků z každé kategorie a podkategorie a nejrychlejší dívka. 

A teď dáváme prostor právě dívkám, aby si řekly, v jaké kategorii chtějí startovat. Zda chtějí jet opět mezi Pitbike nebo nově mezi Hobbíky. Prosíme tedy děvčata, aby hlasovala v anketě a případně i přidala do diskuze svoje názory. 

 

 

ETK CUP 2013 – více možností zvítězit

Datum: 18.01.2013

Vložil: Jíra

Titulek: Super Hobby?

Super Hobby je bez rozdílu objemů? Fakt? To proti čemu jsem bojoval u AČR, se rozdělilo loni u ČAMS, aby se to jako bumerang vrátilo tady. :) Ještě tam bude i 15 "vítězů" ze všech kategorii a pojedeme s veterány. Taky super. No co se dá dělat. Jezdím se účastnit - ne vyhrávat, ale tohle mne mrzí. Kdo tvrdí, že "na objemu nezáleží", tak ať si zkusí rozdíl třeba mezi 250 4T a 300 2T na louce jako byla v Liběticích. Nepamatuji si, že by některá trať byla tak technická, aby se rozdíl smazal.

Datum: 18.01.2013

Vložil: F.Ferus

Titulek: Re: Super Hobby?

Ačka a veteráni jsou také bez rozdílu objemů... A koukni se Jíro na časy v Hobby loni v Liběticích a první jezdec v E1, který jel na 250 4T by vyhrál Hobby i absolutně. A když se jela předloňská Číhaň, tak na prvních čtyřech místech byli v Hobby kluci na 125 2T, tak nevím :-) A v MS zajíždí nejrychlejší časy závodníci z E1. V našich poměrech to opravdu není o objemu, ale o tom jak je jezdec připraven fyzicky a kolik tam dává plynu.

Datum: 18.01.2013

Vložil: Jíra

Titulek: Re: Re: Super Hobby?

Jasně! Dobrý pilot poletí i na vratech od stodoly. :) Nepopírám, že Ti kteří vyhrávají jsou výborně připraveni. Podle mne by vyhráli na mojí motorce, na Tvojí i na 300 od Michala. Jedná se mi ale o "střed" startovního pole. To je jedno rozhodli jste takhle - nesouhlasím, ale respektuji. :) Třeba na Maheře mi to, kromě Žáru, nikde nevadí.

Od kdy jsou vlastně veteráni? Když jezdci už je 40 nebo v roce kdy mu bude 40?

Datum: 18.01.2013

Vložil: F.Ferus

Titulek: Re: Re: Re: Super Hobby?

Dolní hranice věku jezdce je rozhodující den narození.
Pro urcení horní hranice věku jezdce je rozhodující rok narození, v nemž jezdec dosáhne požadovaného
věku. Limit pro maximální věk je konec kalendárního roku.

Takhle to je v řádech AČR, tak to bude i u nás. Veterán až po dosažení 40let věku.

Datum: 18.01.2013

Vložil: Jíra

Titulek: Re: Re: Re: Super Hobby?

Tak to tím pádem ještě pojedu s "dětmi". ;) Díky řediteli! Budu se tedy těšit na závody a pilně trénovat. :)

Datum: 20.01.2013

Vložil: Lukáš

Titulek: Re: Re: Re: Super Hobby?

Právě že ten střed toho startovního pole bude mít větší šanci umístnit se na bodovaných místech a nezapomínej, že je stále víc nových jezdců. Tak bude i větší šance umístění hobbyka přesto že nejsou třeba finance nebo čas na častý trénink!!

Datum: 20.01.2013

Vložil: Jíra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Super Hobby?

Asi si nerozumíme - možná každý myslíme jiný "střed". Já myslel ten "střed", který bude muset přestoupit do "super hobby". Hledal jsem opodstatnění k tomuto rozdělení, ale netuším... Na JBR tuším postupovali vítězové povinně to kategorie SPORT, ale to taky asi není ideální. Přece nemusí mít licenci "A" ani "B".

Pokud do nové kategorie přestoupí 5 + 5 + 5 NEJLEPŠICH jezdců, tak je pravděpodobné, že budou zase závodit na špici - je to samozřejmě věc názoru a najde se spousta lidí, kteří budou tvrdit, že to tak rozhodně nebude. :) Vzhledem k jejich celkovému umístění je pravděpodobné, že jezdili loni 90% závodů.

BTW: Licence "C" není "vyzávoděná", ale pouze "pořízená" a opravňující k účasti na mistrovských závodech, kde u AČR jedou všichni v jedné kategorii bez rozdílů objemů. Jsou to tedy stále "hobíci", málokdo z nich trénuje - většinou jezdí jen na akce a závody. Peníze na svoje "závodění" si taky musí vydělat. ;)

Datum: 21.01.2013

Vložil: Honďák

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Super Hobby?

Jíro, já jsem asi tupej nebo co. Čtu ten tvůj příspěvěk počtvrtý a přijde mi, že si v něm odporuješ. Tak jednak, nikdo nikam "nemusí". Je to jen doporučení a možná žádost, ale v žádném případě nikdo k ničemu nenutí. A to doporučení platí pro prvních pět jezdců, tak jak ty píšeš.
Teoreticky je tedy možné, že závodníci od šestého místa dál se posunou o pět míst dopředu. Střed závodního pole v kategorii hobby si tedy teoreticky polepší.

Osobně si myslím, že kategorie SuperHobby bude TOP kategorie, která bude lákat nejen první pětku hobíků, ale i další. Je to prostě jen další vývoj a rozvoj našich závodů. Pokud se osvědčí, stejně jako rozdělení kategorie Hobby v roce 2012, tak to bude jenom dobře. Pokud se neosvědčí, podobně jako rozdělení dalších kategorií, tak se budeme pro rok 2014 bavit jinak.

Prosím jen, mějte na paměti jedno. Nikoho k ničemu nenutíme. Chceme především to, abyste ze závodění měli radost, stejně jako my. Chceme vám všem dát to nejlepší, co dokážeme a nechceme jít cestou nařízení, zákazů a byrokratických překážek.

Datum: 21.01.2013

Vložil: Jíra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super Hobby?

Franta psal: "prvních pět z kategorií Hobby E1 - E3 postoupilo o kategorii výše." Je tam psáno "postoupilo" a tak jsem to tedy chápal, že "byli přeřazeni" do superhobby.

Popis "Vytvořena pro prvních pět závodníků konečného pořadí sezony 2012 z kategorie Hobby E1 - E3, dále pro všechny držitele licence C. V této kategorii pak může závodit, každý, kdo bude chtít." beru tak, že závodník s licencí "C" m-u-s-í jet v této kategorii (pokud není veterán).

Je to tak? Sorry - profesionální deformace, ale ten popis není jednoznačný. Jako "doporučení" mi zní "V této kategorii pak může závodit, každý, kdo bude chtít.", ale jen tak, že kdokolivm, kdo nebyl do pátého místa a ani nemá licenci také může jet tuto kategorii. Stejně jako to platí pro "sport". Třeba já jsem třeba "sport" na JBR jezdil jenom proto, že měli delší dobu závodu .........když už jedu takovou dálku - to jen na vysvětlenou, že se nederu na lepší pozice volbou kategorie - je mi to fuk ...."jestli mi jako rozumíš". :)

Ad. "střed si polepší" - já mám licenci "C" a proto jsem bral, že musím do superhobby - tedy bych si nepolepšil, protože prvních pět mi obvykle dá kolo a málokoho asi baví "dvě hodiny" závodit jen "proti hodinám". Myslíte to určitě dobře - tohle je jen názor a tak je i pravděpodobné, že všichni nebudeme mít stejný. ;)

Rozdělění hobby v 2012 podle objemů bylo hlavně kvůli počtu jezdců, ne?

Datum: 17.01.2013

Vložil: Martin

Titulek: Pitbike

v kategorii pitbike (cestovní enduro do 125ccm)
zásadní úprava je i laděnej vejfuk nebo nějak upravená koncovka? :)

<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Přidat nový příspěvek

Anketa

Dívky budou startovat a tudíž budou klasifikovány v kategorii:

Pitbike (42)
58%

Hobby (31)
42%

Celkový počet hlasů: 73